Font Size

SCREEN

Profile

Layout

Menu Style

Cpanel

GO-LAB/ Inquiry Spaces

 

Ευρωπαϊκό  Πρόγραμμα «GO-LAB/ Inquiry Spaces»

Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού  προγράμματος « GO-LAB / Inquiry Spaces » λειτουργήσαμε τους  Μαθησιακούς Χώρους  Διερεύνησης (ILSs) :

  • Κρατήρες ουράνιων σωμάτων στην επιφάνεια της Γης.
  • Ο κύκλος ζωής των αστεριών
  • Κυκλώματα με σύνδεση σε σειρά και παράλληλη σύνδεση
  • Βύθιση-Πλεύση
  • Φωτορύπανση

με εφαρμογές στις φάσεις διερεύνησης, πληροφορίες γύρω από αυτές, εικονικά  εργαστήρια και  προσομοιώσεις, που υποστηρίζουν τις μαθησιακές διαδικασίες έρευνας.

Οι δράσεις αυτές αφιερώνονται στη μνήμη του εκλιπόντος, εξαίρετου συναδέλφου Ακρίτα Βεντουρή,  ο οποίος υπήρξε και ένας εκ των εισηγητών του προγράμματος αυτού στο Ι.Ε.Π.

Φ. Βενάρδου - Μ. Βασιλάκη: Μαθηματικοί

Γ. Διονυσίδης: Χημικός

 

 

 

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

 

Στα πλαίσια του μαθήματος της Πληροφορικής εφαρμόστηκε

Διδακτικό σενάριο για την ασφάλεια στο διαδίκτυο

σε τμήματα της A' Γυμνασίου. Οι μαθητές απάντησαν σε quiz για να ανακαλύψουν, κατά πόσο είναι ενήμεροι για τους κινδύνους κατά την πλοήγησή τους στο διαδίκτυο και επισκέφθηκαν επιλεγμένους δικτυακούς τόπους για να ενημερωθούν για το θέμα.

Ta quiz 

 Τα αποτελέσματα των Quiz

Ζητήθηκε από τους μαθητές να δημιουργήσουν αφίσες για να αφυπνίσουν και τους υπόλοιπους μαθητές του σχολείου, οι οποίες αναρτήθηκαν σε εμφανές σημείο, στην είσοδο του σχολείου.

20160420_113754
20160420_113806
20160420_113754
20160420_113806
1/2 
start stop bwd fwd

Η καθηγήτρια Σκαβάντζου Ευαγγελία, ΠΕ19

 

Το πείραμα του Ερατοσθένη

 

Διεθνές  Πείραμα του Ερατοσθένη

 στο 2ο Γυμνάσιο Καλλίπολης

Την Δευτέρα 21/3/2016, ημέρα της Εαρινής Ισημερίας, την ώρα ακριβώς που μεσουρανούσε ο Ήλιος, το σχολείο μας συμμετείχε με μεγάλη επιτυχία, μαζί με σχολεία από όλο τον κόσμο, στο «Διεθνές Πείραμα του Ερατοσθένη». Το πείραμα πραγματοποιήθηκε στην αυλή του σχολείου και ακολουθήσαμε πιστά τα βήματα και τους συλλογισμούς του μεγάλου μαθηματικού Ερατοσθένη, όπως έγιναν το 240 π.Χ!

 eratosthenis

 

 

 

Μετρήσαμε το ύψος διαφορετικών  αντικειμένων  και τη σκιά που άφηναν οι ακτίνες του ήλιου σ’ αυτά,  και με μαθηματικούς υπολογισμούς βρήκαμε, με ελάχιστο σφάλμα, την περιφέρεια και την ακτίνα της Γης.

 Εκτελώντας το ιστορικό αυτό πείραμα, οι μαθητές μας είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν την εξέχουσα προσωπικότητα του Ερατοσθένη  καθώς και ιστορικά στοιχεία της εποχής του, να σκεφτούν για την κίνηση των ουράνιων σωμάτων, να πάρουν πειραματικές μετρήσεις και να εκτελέσουν υπολογισμούς, αποκομίζοντας έτσι πολύπλευρο όφελος.

Στόχος του εγχειρήματος δεν ήταν μόνο το γνωστικό μαθηματικό υπόβαθρο και η επιβεβαίωση των εφαρμογών των Μαθηματικών στον ευρύτερο τομέα των Επιστημών και στην κατανόηση του σύμπαντος κόσμου, αλλά κυρίως να εργαστούν οι  μαθητές μας με πνεύμα συνεργασίας, γόνιμα και δημιουργικά,  σε μια δραστηριότητα παγκόσμιας εμβέλειας.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που πραγματοποίησαν το πείραμα, για το ενδιαφέρον, την προσπάθεια και την ομαδικότητα που επέδειξαν. 

Οι μαθηματικοί του σχολείου : Φ.Βενάρδου – Μ.Βασιλάκη – Κ. Πετράκης

DSC01257

 

 

 DSC01260

Καλλιτεχνικά 2016

20160421_140814
20160421_140828
20160421_140840
20160421_140958
20160421_141020
20160421_141353
20160421_141402
L1120123
L1120129
L1120141
L1120143
L1120145
01/12 
start stop bwd fwd

Φυσική - Επαναληπτικές

Επαναληπτικές ερωτήσεις  για το μάθημα της Φυσικής Α' Γυμνασίου για την ενότητα 3

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ